Tècnic/a Suport SAU

Publicado en Soporte técnico a redes, Soporte técnico de clientes el 3 mar, 2019

Borsa de Treball de Catalunya Tarragona

Tècnic/a Suport SAU

Eurecat, Centre Tecnològic de Catalunya (membre de Tecnio), aplega l’experiència de més de 600 professionals i dóna servei a més de 1.000 empreses. R+D aplicat, serveis tecnològics, formació d’alta especialització, consultoria tecnològica i esdeveniments professionals són alguns dels serveis que Eurecat ofereix tant per a grans com per a petites i mitjanes empreses de tots els sectors. El valor afegit que aporta Eurecat accelera la innovació, disminueix la despesa en infraestructures científiques i tecnològiques, redueix els riscos i proporciona coneixement especialitzat a mida de cada empresa.

Eurecat Centre Tecnològic de Catalunya vol incorporar a la seu ubicada a REUS

TÈCNIC DE SUPORT INFORMÀTIC

RESPONSABILITATS DEL LLOC DE TREBALL:

Donar suport de primer nivell (microinformàtica) als col·laboradors de les seus de Reus, Tarragona i Vila-seca principalment, amb possibilitat de donar suport remot a la resta de seus

Instal·lació i muntatge dels diferents equips  i/o de sistemes informàtics

Formació als usuaris en l’ús de les aplicacions sobre els sistemes microinformàtics

Imprescindible disposar de vehicle per desplaçaments entre les diferents seus del centre a la zona (Reus, Amposta, Vila-Seca, Tarragona)

REQUISITS

FORMACIÓ

Formació acadèmica: CFGS de qualsevol especialitat informàtica, Enginyeria Tècnica, Enginyeria o Grau en Informàtica…

EXPERIÈNCIA I CONEIXEMENTS

Coneixements d’administració i desplegament de sistemes Linux i Windows: