Tècnic/a de Prevenció de Riscos Laborals

Publicado en Prevención de riesgos laborales el 3 mar, 2019

Tècnic/a de Prevenció de Riscos Laborals (Balsareny)

Descripció del lloc :

Empresa industrial del Bages, líder global en solucions de packaging, selecciona un/a Tècnic de Prevenció de Riscos Laborals que, en dependència del Responsable de Qualitat, tindrà la missió de portar a terme totes les accions destinades a garantir  la completa adequació de la Companyia a les normatives en matèria de prevenció de riscos laborals tant a nivell nacional com les d’imposició interna per part del Grup empresarial al que pertany.

Les seves principals funcions seran:

Desenvolupar, implementar i mantenir un sistema de seguretat pels treballadors.

Difondre i procurar el compliment de la normes de seguretat.

Iniciar accions per prevenir els problemes de la seguretat i treballar per la millora continua.

Implantar sistema de recollida de dades “near miss” i plantejar possibles solucions.

Gestionar reports de seguretat.

Mantenir-se actualitzat respecte dels requisits de normativa estatal i interna i implantar procediments d’acord a ells.

7. Donar suport en funcions de qualitat.

L’empresa ofereix:

Empresa sòlida, pertanyent a un important Grup Empresarial a nivell internacional

Contracte estable

Horari de dilluns a divendres de 9 a 18 hores (1 hora per dinar)

Requisits :

El perfil ideal és el d’una persona que aporti almenys 2 anys d’experiència en funcions similars en empresa industrial, independentment del sector.

Formació a nivell de CFGS PRL, Enginyeria tècnica o formació d’empresa (Empresarials, ADE, etc).

Imprescindible bon nivell d’anglès

Persona amb passió per la prevenció de riscos laborals, polivalent, autònoma i motivada per seguir formant-se i aprenent en aquesta matèria.

Valorable Màster en Prevenció de Riscos Laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi

Interessats dirigir-se a :

Arimany Selecció de Talent

rrhh@arimanys.cat